måndag 21 maj 2012

Lekmer.se



Lekmer.se
Jag har varit kund hos Lekmer.se väldigt länge, de har ju funnits ända sedan -99. Innan Signe och Astrid kom handlade jag ofta presenter till mina (5 st) syskonbarn just där. Jag ÄLSKAR att handla på nätet och jag är hyfsat duktig på hitta bra "deals". Och det tycker jag  faktiskt Lekmer.se har! Bra priser och helt SJUKT snabba leveranser, det känns nästan som att varorna redan är skickade innan beställningen är gjord! ;-D

Just nu finns det 2264 (!) produkter på deras REA-sida. 
BRIOs träjärnväg med 50 delar, hade jag GÄRNA velat ha till mina tjejer! Priset just nu är 699 kronor! Ordinarie pris är 1299 kronor. Riktigt bra deal alltså!

Som jag skrev för ett tag sedan, var jag ute efter någon slags vattenflaskor, som barnen kunde ha på förskolan. Och jag hittade ju då flaskor på Lekmer.se och jag hittade även "arm-puffar" med Pippi på som jag gillade. Nästan alltid när jag tittar runt på olika internetshoppar lägger jag det jag SKULLE vilja ha i varukorgen för att "samla" intressanta varor (även om jag inte ska köpa). Nu kommer vi till poängen, snart. Jo, fröken klantig var i farten igen. Jag tryckte på Enter av någon anledning, kommer inte riktigt ihåg vilken. Och såklart skickades beställningen iväg! Det gjorde ju egentligen ingenting, då jag faktiskt VILLE köpa varorna. Sen om vi har råd är en annan femma, men det får vi lösa. Äta nudlar resten av månaden kanske? Skämt åsido. Jag har en känsla av att jag kanske kanske tryckte på den där ENTER knappen omedvetet för att jag bara MÅSTE få shoppa lite. Eller vad tror ni?

Philips Avent Magics spillfria mugg är tydligen perfekt för det aktiva barnet och har en smart sidoklämma, så att man kan fästa den i midjan eller i barnvagnen!
Swimpy, armringar med Pippi Långstrump 0-2 år, 0-15 kg Dessa kommer att användas flitigt när vi är i Cypern i sommar. Just nu säljs de för 49 kronor!! Ord.pris 99 kronor.

1 kommentar:

Maria - mamma till ps-trillingar plus två! sa...

Ha ha, smart där! Enter knappen är ju lite större än de andra knapparna så den är ju lätt att "råka" komma åt!
Älskar också nätshopping, och har köpt en hel del från just lekmer.se.

Hoppas ni har en bra dag!