söndag 4 december 2011

Snart dags för förskolan





Tänk att mina små bäbisar, snart ska börja förskolan! Ja jag har inte riktigt hängt med, de känns fortfarande som mina små bäbisar. Men de är verkligen redo för förskolan och jag är lika redo för jobb! Men visst kommer det kännas i mamma-hjärtat att "lämna bort" dem till andra. De kommer ju att få egna liv nu, det har de ju haft hela tiden, men just att nu kommer de uppleva andra saker som vi föräldrar inte är med på. 16 januari är det dags. Antagligen är det sambon som ska vara med under inskolningen, det kan nog vara bra tror jag. Vet inte om jag hade klarat av det så bra... Som sagt så blev jag ju lite ledsen när jag fick veta vilken "förskola" de ska börja på, men har bestämt att inte oroa mig. Utan jag ska tänka positivt. :-)

Inga kommentarer: