lördag 3 december 2011

"Lucka tre"

Just på den här bilden tycker jag att tjejerna är väldigt lika. Jag pendlar fortfarande, ena dagen tror jag att de är tvåäggstvillingar och nästa dag tror jag enäggs. Denna bilden talar för enäggs, eller vad säger ni? (Det är Signe till vänster och Astrid till höger).

Apropå vår "krisiga" situation just nu, så känns det okej. Vi har varit där flera gånger förut så det är inget nytt, men vissa dagar är jobbigare än andra. Tur att man har ungarna, som är ens stora ljusglimt i livet. Älskar dem så ofantligt mycket!


Idag åkte vi och hämtade Signe och Astrid hemma hos deras farmor (hon bor egentligen utomlands, men har en lägenhet här), de har nämligen sovit över där! Det var allra första gången som de inte sov hemma med oss. Jag och sambon hade en trevlig kväll hemma hos vänner och kom inte hem förrän efter två! Tanken var att vi skulle sova ut riktigt ordentligt i morse, men typiskt nog vaknade jag ganska tidigt ändå. Det kändes märkligt att ha två tomma sängar här hemma måste jag säga, men barnen hade haft det hur bra som helst. 


Imorgon blir det nog lussebak! Äntligen, ville ju egentligen göra det förra helgen men det hanns inte riktigt med.

2 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Vilka sötnosar och så stora dem blivit! =)
Kram!

carolina - med Lo:s syskon i magen sa...

mysigt med lussebak, vi ska nog försöka oss på pepparkakor hela familjen i eftermiddagen =)