onsdag 23 november 2011

Onsdag

Idag har vi varit på återbesök hos läkaren för att prata om tjejernas prickiga kinder. Som jag trodde så skulle vi fortsätta smörja och smörja. Det skulle växa bort så småningom, när det händer kunde han dock inte svara på. Barnen lider i alla fall inte av det, det är huvudsaken. Alla (inte alla kanske, men många) undrar över deras prickar och en del har trott att det var svinkoppor. När barnen börjar förskolan får man väl försöka förklara så att de inte skickar hem dem hela tiden...:-/


Igår (!) hämtade jag de svarta Sorel-skorna. Jag fattar inte hur det kunde gå så snabbt, jag skickade tillbaka de andra på måndagen och på tisdagen kom de andra...Ja ja, jag har i alla fall bara gott att säga om deras service. Brandos alltså.
Så här ser de ut, ville ju egentligen ha de bruna men de här funkar de också!
I eftermiddag ska jag och sambon åka och storhandla, barnen ska vara med deras farmor. Lyxigt va..? Haha ja man har ju verkligen omvärderat vad lyx betyder...

Inga kommentarer: