söndag 10 juni 2012

Pinsamt!

Vill ni veta något riktigt pinsamt? Jag skrev ju igår att jag gått ner en del i vikt. Jo det har jag väl gjort iofs, det märks ju på kläderna om inte annat. MEN. Jag hade visst inte gått ner så mycket som jag trodde, vågen stod nog på ojämt underlag eller nåt för idag vägde jag 8 kilo (!) mer än vad jag gjorde igår... Så mycket kan man väl omöjligt gå upp på en dag?!? Skulle inte tro det... Grejen är att jag verkligen inte har haft "koll" på min vikt på flera år, eftersom vi inte har ägt någon våg. Men igår fick jag ett infall och tänkte att det var praktiskt med en våg inför resan...

2 kommentarer:

Maria - mamma till ps-trillingar plus två! sa...

Ha ha nä åtta kilo upp på en natt är nog omöjligt! Huvudsaken är ju att du själv känner dig nöjd med hur kroppen känns, sen kan man strunta i siffrorna!

Hoppas att ni har en bra måndag!

Kram

Fnulan sa...

OJ då hade jag ALDRIG mer ätit =)