fredag 8 juni 2012

Passförsök nr 2 - LYCKAT

Så fick barnen äntligen sina pass! Jag tvivlade ett tag på om vi överhuvudtaget kunde åka på någon semester, jag menar utan pass - ingen resa... Inför vårt andra försök var vi lite mer förberedda, vi hade nämligen massa kakor, russin och andra snacks med som mutor. Vi pratade även redan innan med barnen om vad vi skulle göra. Jag fick helt enkelt ha ett barn i knäet, andra fick sitta kvar i vagnen. Sen fick jag hålla i ett stort vitt ark framför mig, jag fick ju nämligen inte synas i bild. Sedan matade sambon in kakor i munnen samtidigt som "poliskvinnan" viftade med en lång pinne så att de skulle titta åt rätt håll. Det blev kanske inte de bästa bilderna, men jag var bara glad att det gick överhuvudtaget!


1 kommentar:

Lotta, klädtokig småbarnsmamma. sa...

=) Oj! Vilken tur det gick bra tillslut!

Trevlig helg!