lördag 22 oktober 2011

BF

Idag har vi BF (barnfritt) heeela långa dagen. Mina föräldrar har kommit på besök för att ge oss avlastning och chansen att umgås lite tillsammans, bara min sambo och jag. Hittills har vi ägnat dagen åt lite ärenden (till barnen förstås), men även så passade jag på att besöka en frisör! Jag har ganska mycket ångest över mitt hår, har svårt att lita på en frisör och ser oftast hellre ut som f-n än att lägga pengarna på ett frisörbesök. Knäppt jag vet. Men nu fick jag ta mig i kragen, det var på tiden. Och faktiskt blev jag riktigt nöjd. Hm jag borde ju såklart lägga upp en bild, men jag är ju jämt så självkritisk...vi får se.
Ikväll ska vi ut och käka tre-rätters middag och lyssna på lite musik. Ska bli mysigt. Men jag saknar verkligen de små liven. När vi satt idag och åt lunch, tittade jag på min sambo och sa "jaha vad ska vi nu prata om". Det är konstigt utan barn men också nyttigt. Vi behöver det här. Och barnen har det roligt med mormor och morfar, de skulle även träffa sina kusiner under dagen. 

Inga kommentarer: