söndag 7 augusti 2011

Sista veckan

Jaha då var denna helgen slut. Jobb imorgon, men nu är det sista veckan för mig. När jag började jobba igen i juli, tyckte jag det kändes hur länge som helst att jobba i sex veckor. Men nu är det redan snart slut. Och jag ska vara hemma med tjejerna igen, oj vad jag längtar! Även om de är lite jobbiga ibland älskar man dem verkligen över allt annat!




Vi är mitt uppe i planeringen av Signe och Astrids kalas här hemma. Vi ska fira deras namn och deras ettårsdag samtidigt nu i mitten av augusti. Vi har valt att inte döpa dem och vi hade tänkt ha namnfest för länge sen, men det har inte blivit av så nu fick vi göra två flugor på smällen ;-). Vi tänkte börja med någon slags ceremoni först och sen blir det fika. Än så länge har vi köpt klänningar, beställt namnsmycken (hoppas verkligen de hinner bli färdiga i tid!), köpt lite kalasprylar (t.ex. ballonger, vimplar m.m.) bakat fyra av tolv tårtbottnar, bakat hälften av kanelbullarna.... men lite är kvar att göra.

Inga kommentarer: