lördag 21 april 2012

Portade från ICA?

Jag tog Signe med mig (utan vagn) idag för att panta burkar och handla lite saker på ICA. Planen var att det skulle vara en mysig stund, mellan mor och (EN) dotter. Signe skulle få dra en sådan där minikundvagn, ni vet? Vägen dit gick jättebra, hon ville prompt bära "pantpåsen" och det fick hon gärna göra. Men, så fort vi kom in i affären, var det som att djävulen tog över min dotters kropp. Hon gallskrek, slängde sig på golvet, ville inte släppa förbi folk, ville köra vagnen, fast det fick ABSOLUT inte ligga någonting i vagnen, hon ville upp i famnen, hon ville ner på golvet, ville ha banan, ville inte ha banan, med mera med mera. Konstant gallskrikande under hela tiden (och ända tills en stund efter vi kommit hem). Kan tillägga att det gjorde mig HELT slut.

5 kommentarer:

Lotta, klädtokig småbarnsmamma. sa...

Gud så jobbigt! Annars brukar de där minivagnarna vara super bra! ==)

mammaTEA sa...

Förstår att du blev helt slut!

petra-tvillingmamma sa...

Nej men gud så jobbigt!!

Hon saknade kanske Astrid!

Anonym sa...

Ojoj, förstår att du blev slut! Tänk vad de kan sätta sig på tvären ibland, de små underverken...

Spännande att titta till bloggen igen efter ett lååångt uppehåll... Är nyfiken på hur ni har det! :)

Hanna sa...

Haha, förlåt att jag skrattar. Men vi hade exakt samma kamp idag, jag och Bianca!!!! Hjälp, vilka monster de små änglarna kan vara :D