söndag 18 mars 2012

Söndag

Söndag igen. Jag hoppas på en frisk (peppar peppar) kommande vecka. Barnen har ju iofs varit friska nu några veckor, så det är väl dags snart igen. För min del, tycker det är helt UNDERBART att kunna andas ordentligt igen och vara fit for fight! 


Idag har vi varit och storhandlat mat och jag hann även in en vända till IKEA. Bland annat köpte jag en sprits. Min plan är att jag ska försöka baka Macarons, har aldrig gjort det förut (faktiskt inte ätit heller) så det kan ju bli spännande! På IKEA köpte jag även en kruka till balkongen, känner att det är hög tid att börja fixa till där ute. Olja in möbler, plantera och annat "lull-lull". Det är ju faktiskt VÅR! Så härligt. Vad man längtar VARJE år och man blir alltid lika glad och överraskad.

3 kommentarer:

Fröken M sa...

macarons är sååå gott !!
Men ett tips är att ha gott om tid, massvis med tålamod och att vara ensam i köket ;)
Kram

Ps, när du har spritsat ut macaronerna - låt dem stå på plåten i drygt en timme innan du gräddar dem. De får då ett litet "skal" och spricker inte lika lätt :)

Fnulan sa...

Klart ni är friska, tänk inte annat!!!

petra sa...

Vad härligt med massa friska veckor, det är man ju inte allt för bortskämd med =)